اهلا وسهلا بكم في منتدى قرية الناصرية محافظة دمياط
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 1211
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 R
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 1211
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 R
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اخبار واحداث قرية الناصرية واهلها واهتماماتهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تصويت
ايه رايك في الشكل الجديد للمنتدى ؟
1: حلو جدا
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_rcap59%شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_lcap
 59% [ 24 ]
2: مقبول
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_rcap32%شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_lcap
 32% [ 13 ]
3: وحش اوى
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_rcap10%شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_lcap
 10% [ 4 ]
مجموع عدد الأصوات : 41
المواضيع الأخيرة
» وتلك الايام نداولها بين الناس
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 09, 2011 12:21 pm من طرف محمود بلال

» رمضان كريم
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 02, 2011 10:23 am من طرف محمود موسى

» هيه الناس راحت فين
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يونيو 16, 2011 12:33 pm من طرف محمود بلال

» حملة بنحب بلدنا
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 2:55 pm من طرف حلوانى روان

» عجائب وغرائب
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت مارس 05, 2011 4:36 pm من طرف ابو سهيلة

» فين الشباب
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 10:54 pm من طرف عصام الغلبان

» خبر عاجل ( الناصريه خلال الازمه )
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد فبراير 13, 2011 9:09 pm من طرف khaled

» ادخل هنى الاعضاء النشطاء
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 8:20 am من طرف ميـ@ـدو

» من عجائب الشعر
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 25, 2010 6:27 pm من طرف مجدي فوده

» كيف تحصل علي السعادة
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 11:06 pm من طرف جمال الشرباصي

» الغربة واشتيائى لمصر
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 11:05 pm من طرف جمال الشرباصي

» البرمجه الإيجابيه والسلبيه...
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 1:07 pm من طرف elaf

» من أين تنبع السعادة؟؟؟؟
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 5:56 pm من طرف elaf

» امرأة عجوز
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 5:48 pm من طرف elaf

»  (شعور سخيــــــــــــف)
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 1:39 pm من طرف محمود بلال

» كيف كانت سنة 2010 عليك ؟
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 17, 2010 12:32 am من طرف عامر

» الحياة ... ونعمة النسيان
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 3:52 pm من طرف elaf

» إن أفضل الصيام بعد شهر رمضان هو شهر محرم
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 11:35 am من طرف eman

»  ديوان "زمان القهر علمني" فاروق جويدة قصيدة(أريدك عمري)
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 8:30 am من طرف محمود بلال

» أقوال المشاهير
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 3:53 pm من طرف محمود بلال

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
عامر
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_rcapشريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_voting_barشريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_lcap 
محمود الكاشف
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_rcapشريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_voting_barشريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_vote_lcap 
محمد هلالي
مجدي فوده
م / مصطفى مرسى
ايما
mo7amed kawther
mo7amed elkashef
شريف عبودة
you%%%sef
سحابة الكلمات الدلالية
الاعلانات

موقع رسول الله

------------------------

استمع للقران الكريم
------------------------

للتبادل الاعلاني :
الاتصال بالادارة
0160636897
0104340951

شريف عبوده المدير الرابع والخامس فى (( انا المدير))

mr.eslam_sherbiny
محمود موسى
khaled
مجدي فوده
شريف عبودة
mo7amed kawther
ايما
mo7amed elkashef
dr_m.ragab
محمد هلالي
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
محمد هلالي
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
محمد هلالي

علم دولتك : مصر
تاريخ الميلاد : 15/07/1983
رسالة sms ليست الألقاب التى تكسب المجد .... بل الناس من يكسبون الالقاب مجدا
ذكر شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 8vuutv

شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: شريف عبوده المدير الرابع والخامس فى (( انا المدير))   شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد أبريل 25, 2010 3:17 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

نرجعلكم تانى مع برنامجكم ( انا المدير )
ودى فكره بسيطه عن البرنامج /

انا المديرفكره جديده بس جميله

هى عباره عن

اننا كل مره هنختار عضو او مشرف من ايللى موجودين معانا فى المنتدى

هيبقى المدير وهيقول انا المدير

دي القواعد بالظبط علشان كله يفهم كويس

هدخل انا دلوقتي و اقول فلان مدير ..

بس هيكون مدير على المنتدى

و لمده 7 ايام

كل يوم يدخل يقول انا هعمل كذا و كذا و كذا

يعني مثلا هشيل الموضوع ده

او احط الموضوع ده

او اضيف الفكره دي

او المسابقه دي

يعني يعتبر نفسه مدير و يقولنا لو هو مدير هيعمل ايه في القسم ده

و يتابع القسم

اشمعنا احنا بنتعب و نتابع يعني

و كمان من حقه يشيل قسم واحد من المنتدى و يحط قسم واحد في المنتدى

و بعد كده هيعين على كل قسم مشرف

كل ده هيكون في رد ليه

في الموضوع هنا

وانا هيتابع الردود واللي هيلقيه في مصلحة المنتدي او اقتراح هيفيدنا في حاجة هنفذه وان شاء الله ينفذ

اما بالنسبه للمشرفين الي هيعينهم هيقوم بانه يطلب من كل مشرف عينه طلب واحد بس يعمله في القسم ده (بمعنى لو عين محمد مثلا على اخبار الناصريه يبقى محمد لازم يعمل موضوع فى اخبار الناصريه
وهيرد علي المواضيع كانه مشرف بالظبط يعني مش شكر وخلاص يرد زي المشرف بالظبط بس ده في القسم اللي هيقول عليه بس

و بعد ال7 ايام

هيقدم استقالته في اداره المنتدى

و هيعين مدير بعده

يلا علشان نقول رابع مدير معانا هيكون مين بعد المتالقه / ايما

هو شخصيه متالقه دايما معانا ومعروفه

هو شخصيه فرضت علينا احترامها

هو شخصيه ذو فاعليه فى المنتدى

تالق وابدع فى مواضيعه وردودها ومتابعتها المستمره

هو صاحبت الاحساس المرهف

هو الزمالكاوى المتعصب فى حبه لنديه

صاحب القلب الابيض

طبعا عرفتوا هو مين

هو المدير

هو
هو
المدير الجديد /
شــــــــريـــــــــــــف عــــــــــبــــــــــــوده

فاهلا به مديرا للمنتدى

عدل سابقا من قبل محمد هلالي في الإثنين مايو 03, 2010 1:40 pm عدل 1 مرات

كاتب الموضوعرسالة
شريف شرف
عضو مميز
عضو مميز

تاريخ الميلاد : 10/07/1984
رسالة sms ضع النص الذي تريده بين هذين القوسين
ذكر الموقع : الناصريه
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 8vuutv
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 %e6%d3%c7%e3%20%c7%e1%d4%d1%dd

مُساهمةموضوع: رد: شريف عبوده المدير الرابع والخامس فى (( انا المدير))   شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 12:19 am

مع احترامى الشديد لجميع أعضاء منتدانا الغالى وحبى وتقديرى لكل من فيه أنا أرى أن هذاالقسم الخاص بأنا المدير ليس له أية أهميه لأن القارئ الأخر من غير منتدانا حينما يرى هذه الأراء سيميها مهذله وكلام فاضى وصدقونى لن يعجب الا بالمسمى فقط فأين الأفاده العائده من هذا القسم أنا أرى ان كانت لى رؤيا وهذه وجهة نظرى ولا ألزم أحدا بها أنه لا شئ ممكن كلامى يزعل البعض لكن صدقونى هو قسم ليس بالمهم على العكس تماما القسم الخاص بكرسى الأعتراف فكره رائعه اذ فيها يتحدد لك هوية الشخص الجالس على الكرسى وتستطيع وبكل بساطه أن تعرف ما يدور فى رأسه من أفكار وأراء تقبلوا كلاماتى ولكم منى وافر الاحترام والتقدير.
mr.eslam_sherbiny
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
mr.eslam_sherbiny

تاريخ الميلاد : 27/02/1989
رسالة sms ضع النص الذي تريده بين هذين القوسين
ذكر الموقع : خدمه اجتماعيه بورسعيد

مُساهمةموضوع: رد: شريف عبوده المدير الرابع والخامس فى (( انا المدير))   شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 12:41 am

يا رب ولد
يا رب ولد
يا رب ولد

? ? ?
محمد هلالي
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
محمد هلالي

تاريخ الميلاد : 15/07/1983
رسالة sms ليست الألقاب التى تكسب المجد .... بل الناس من يكسبون الالقاب مجدا
ذكر شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 8vuutv

مُساهمةموضوع: رد: شريف عبوده المدير الرابع والخامس فى (( انا المدير))   شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 11:17 am

شريف شرف كتب:
مع احترامى الشديد لجميع أعضاء منتدانا الغالى وحبى وتقديرى لكل من فيه أنا أرى أن هذاالقسم الخاص بأنا المدير ليس له أية أهميه لأن القارئ الأخر من غير منتدانا حينما يرى هذه الأراء سيميها مهذله وكلام فاضى وصدقونى لن يعجب الا بالمسمى فقط فأين الأفاده العائده من هذا القسم أنا أرى ان كانت لى رؤيا وهذه وجهة نظرى ولا ألزم أحدا بها أنه لا شئ ممكن كلامى يزعل البعض لكن صدقونى هو قسم ليس بالمهم على العكس تماما القسم الخاص بكرسى الأعتراف فكره رائعه اذ فيها يتحدد لك هوية الشخص الجالس على الكرسى وتستطيع وبكل بساطه أن تعرف ما يدور فى رأسه من أفكار وأراء تقبلوا كلاماتى ولكم منى وافر الاحترام والتقدير.

والله ياشيخ شريف انا عملت اللى عليا بس الاعضاء او المديرين هما اللى بيبخلوا فى العطاء
والهدف من البرنامج رفع مستوى المنتدى والارتقاء به
والهدف الثانى تحمل المسئوليه من قبل الاعضاء

بس انت شايف الاعضاء
محمود موسى
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
محمود موسى

تاريخ الميلاد : 01/08/1984
رسالة sms لا تسالنى من انا ولامن اكون ..
فانا كالحب يراه القلب ولاتراه العيون

ذكر الموقع : www.gogo_vip18@yahoo.com
شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 Wesam-nubbol3

مُساهمةموضوع: رد: شريف عبوده المدير الرابع والخامس فى (( انا المدير))   شريف عبوده المدير الرابع والخامس  فى (( انا المدير)) - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 4:50 pm

مع احترامى للشيخ شريف باختلف معاه لان البرنامج رائع وان كان هناك من اوصلنا الى هذا(الله يجازيك يا شريف )بتقصير غير مقصود ,ولان

المدير الكفء فى اى منصب هو الذى يفع عجله التنميه فى مكان ادارته
بمعنى انه يشوف العناصر النشيطه والمجتهدة ويعمل على الاهتمام بهم وتشجيعهم وتوفير الامكانيات وفى حالتنا (انا المدير )وضع خطط عمل او التكليف بمواضيع من شانها الارتقاء بالمنتدى ,
ومن ناحية اخرى يجب على المدير ان يبحث عن العناصر الخامله او الكسوله ويعمل على اخراج طاقتهم على الاقل بالتوجيه الى روساء الاقسام او (المشرفين )
بالزامهم باداء بعض المهام
وبهذا ان شاءالله نرتقى بالنتدى مع قليل من الجهد والجديه

ودا ايضا رأى بعد اذن الجميع ..وشكرا

شريف عبوده المدير الرابع والخامس فى (( انا المدير))
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» شريف عبوده على كرسى الاعتراف العضو رقم 007
» إحصائيات حصريات النادى الأهلى المصرى
» المدير السادس فى (( انا المدير ))
» فتاوى واحكام للشيخ شريف شرف
» الاستاذ / محمد كوثر اول مدير للمنتدى فى (انا المدير )