اهلا وسهلا بكم في منتدى قرية الناصرية محافظة دمياط
أطول النساء فى العالم 1211
أطول النساء فى العالم R


منتدى اخبار واحداث قرية الناصرية واهلها واهتماماتهم
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
تصويت
ايه رايك في الشكل الجديد للمنتدى ؟
1: حلو جدا
أطول النساء فى العالم I_vote_rcap59%أطول النساء فى العالم I_vote_lcap
 59% [ 24 ]
2: مقبول
أطول النساء فى العالم I_vote_rcap32%أطول النساء فى العالم I_vote_lcap
 32% [ 13 ]
3: وحش اوى
أطول النساء فى العالم I_vote_rcap10%أطول النساء فى العالم I_vote_lcap
 10% [ 4 ]
مجموع عدد الأصوات : 41
المواضيع الأخيرة
» وتلك الايام نداولها بين الناس
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 09, 2011 12:21 pm من طرف محمود بلال

» رمضان كريم
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 02, 2011 10:23 am من طرف محمود موسى

» هيه الناس راحت فين
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالخميس يونيو 16, 2011 12:33 pm من طرف محمود بلال

» حملة بنحب بلدنا
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 2:55 pm من طرف حلوانى روان

» عجائب وغرائب
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالسبت مارس 05, 2011 4:36 pm من طرف ابو سهيلة

» فين الشباب
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 10:54 pm من طرف عصام الغلبان

» خبر عاجل ( الناصريه خلال الازمه )
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأحد فبراير 13, 2011 9:09 pm من طرف khaled

» ادخل هنى الاعضاء النشطاء
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 8:20 am من طرف ميـ@ـدو

» من عجائب الشعر
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 25, 2010 6:27 pm من طرف مجدي فوده

» كيف تحصل علي السعادة
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 11:06 pm من طرف جمال الشرباصي

» الغربة واشتيائى لمصر
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 11:05 pm من طرف جمال الشرباصي

» البرمجه الإيجابيه والسلبيه...
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 1:07 pm من طرف elaf

» من أين تنبع السعادة؟؟؟؟
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 5:56 pm من طرف elaf

» امرأة عجوز
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 5:48 pm من طرف elaf

»  (شعور سخيــــــــــــف)
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 1:39 pm من طرف محمود بلال

» كيف كانت سنة 2010 عليك ؟
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 17, 2010 12:32 am من طرف عامر

» الحياة ... ونعمة النسيان
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 3:52 pm من طرف elaf

» إن أفضل الصيام بعد شهر رمضان هو شهر محرم
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 11:35 am من طرف eman

»  ديوان "زمان القهر علمني" فاروق جويدة قصيدة(أريدك عمري)
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 8:30 am من طرف محمود بلال

» أقوال المشاهير
أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 3:53 pm من طرف محمود بلال

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
عامر
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
محمود الكاشف
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
محمد هلالي
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
مجدي فوده
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
م / مصطفى مرسى
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
ايما
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
mo7amed kawther
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
mo7amed elkashef
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
شريف عبودة
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
you%%%sef
أطول النساء فى العالم I_vote_rcapأطول النساء فى العالم I_voting_barأطول النساء فى العالم I_vote_lcap 
سحابة الكلمات الدلالية
الاعلانات

 موقع رسول الله

------------------------
 
استمع للقران الكريم
------------------------
 
للتبادل الاعلاني :
الاتصال بالادارة
0160636897
0104340951

شاطر
 

 أطول النساء فى العالم

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمود الكاشف
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
محمود الكاشف

علم دولتك : مصر
عدد المساهمات : 1708
السٌّمعَة : 34
تاريخ الميلاد : 20/08/1988
تاريخ التسجيل : 13/01/2010
العمر : 31
رسالة sms ضع النص الذي تريده بين هذين القوسين
ذكر الموقع : فى بيتنا
أطول النساء فى العالم 8vuutv
أطول النساء فى العالم Best4

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 8:28 pm

أطول النساء فى العالم Giant_01

أطول النساء فى العالم Giant_03

أطول النساء فى العالم Giant_04

أطول النساء فى العالم Giant_06

أطول النساء فى العالم Giant_07

أطول النساء فى العالم Giant_08

أطول النساء فى العالم Giant_09

أطول النساء فى العالم Giant_10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ايما
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا


علم دولتك : مصر
عدد المساهمات : 870
السٌّمعَة : 6
تاريخ الميلاد : 17/10/1988
تاريخ التسجيل : 17/01/2010
العمر : 31
رسالة sms علمتنى الحياه الا ابكى على جرح احد
لانى لو اتجرحت لن يبكى على جرحى احد

انثى الموقع : خيالى الجامح
أطول النساء فى العالم 8vuutv
أطول النساء فى العالم %e6%d3%c7%e3%20%c7%e1%ca%df%d1%ed%e3

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 8:35 pm

معقوله الاطواااااااااااااال دى ؟

ده على كده بقى الحمد لله هههههههههههه


دع الامــور تجرى فى اعنتها ***ولا تبيتن الا خــالى البال

مــا بين طرفة عين وانتباهتها ***يغير الله من حــال الى حــال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
khaled
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
khaled

علم دولتك : مصر
عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 9
تاريخ الميلاد : 01/08/1990
تاريخ التسجيل : 13/01/2010
العمر : 29
رسالة sms كنت معاها
بحلم بهواها
مستني اشوفها
او المح طيفها
منا اصلي كان
اسمي حبيبها

ذكر أطول النساء فى العالم 8vuutv
أطول النساء فى العالم Tmqn3

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 11:03 pm

يادي الطول يادي الطول
كل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mo7amed kawther
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
mo7amed kawther

علم دولتك : جامعة الدول العربية
عدد المساهمات : 866
السٌّمعَة : 1
تاريخ الميلاد : 06/01/1984
تاريخ التسجيل : 28/01/2010
العمر : 36
رسالة sms سألت روحي كتير ما رستش يوم علي بر انا الي فيا الخير ولا الي فيا الشر مليان عيوب ولا خالي من الذنوب ولا ولا ايييييييييييييييه
ذكر الموقع : www.netlog.com
أطول النساء فى العالم 8vuutv

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 12:03 pm

سبحلن الله ربنا يزيد ويبارك والله موضوع يستحق المشاهده

مشكوووووووووووووووووووووووووووور


self is my best friend......الذات هو أفضل صديق لي


أطول النساء فى العالم Gumus872di0
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://elnaseria.rigala.net
شريف عبودة
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
شريف عبودة

علم دولتك : مصر
عدد المساهمات : 744
السٌّمعَة : 13
تاريخ الميلاد : 15/04/1983
تاريخ التسجيل : 03/01/2010
العمر : 36
رسالة sms أنا الضاحك الباكى الذى طال ليله وليته شاكى
ذكر الموقع : القمر14
أطول النساء فى العالم 8vuutv
أطول النساء فى العالم %e6%d3%c7%e3%20%c7%e1%cb%de%c7%dd%e5

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالسبت مايو 01, 2010 12:25 pm

سبحان الله العظيم


أطول النساء فى العالم 879396031
لا تثق في قلب النساء ولا في شمس الشتاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مجدي فوده
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا


عدد المساهمات : 1201
السٌّمعَة : 5
تاريخ الميلاد : 21/12/1978
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 41
رسالة sms ضع النص الذي تريده بين هذين القوسين
ذكر الموقع : fodamagdi
أطول النساء فى العالم 8vuutv
أطول النساء فى العالم %e6%d3%c7%e3%20%c7%e1%c7%ca%de%c7%e4

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 12:39 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
منتـدي شبـاب الناصـرية
مش هتقد رتغمض عنيك
مجدي فــودة ( أبو حنــين )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr.eslam_sherbiny
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
mr.eslam_sherbiny

علم دولتك : مصر
عدد المساهمات : 304
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 27/02/1989
تاريخ التسجيل : 24/01/2010
العمر : 30
رسالة sms ضع النص الذي تريده بين هذين القوسين
ذكر الموقع : خدمه اجتماعيه بورسعيد
أطول النساء فى العالم 8vuutv

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 4:40 pm

الحمد لله الطول لما يزيد عن حده يبقى بايخ
ههههههههههههه


[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد هلالي
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
محمد هلالي

علم دولتك : مصر
عدد المساهمات : 1550
السٌّمعَة : 10
تاريخ الميلاد : 15/07/1983
تاريخ التسجيل : 16/01/2010
العمر : 36
رسالة sms ليست الألقاب التى تكسب المجد .... بل الناس من يكسبون الالقاب مجدا
ذكر أطول النساء فى العالم 8vuutv

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 5:47 pm

كل دا طول دا الواحد بيشوف زغلول وهبه بيقول عليه انه اطول واحد بس الحمد لله طلع فيه اطول منه بكتير
ودى معاها كتالوج
هههههههههههه هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود موسى
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
محمود موسى

علم دولتك : مصر
عدد المساهمات : 267
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 01/08/1984
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 35
رسالة sms لا تسالنى من انا ولامن اكون ..
فانا كالحب يراه القلب ولاتراه العيون

ذكر الموقع : www.gogo_vip18@yahoo.com
أطول النساء فى العالم 8vuutv
أطول النساء فى العالم Wesam-nubbol3

أطول النساء فى العالم Empty
مُساهمةموضوع: رد: أطول النساء فى العالم   أطول النساء فى العالم I_icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 6:16 pm

المثل بيقول (الطول فخرا ولو كان من خشب,والقصر عار ولو كان من ذهب)
بس مش كده يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أطول النساء فى العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اهلا وسهلا بكم في منتدى قرية الناصرية محافظة دمياط :: المنتديات الترفيهية :: الصور والفيديوهات-
انتقل الى: