اهلا وسهلا بكم في منتدى قرية الناصرية محافظة دمياط
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! 1211
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! R
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! 1211
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! R
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى اخبار واحداث قرية الناصرية واهلها واهتماماتهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تصويت
ايه رايك في الشكل الجديد للمنتدى ؟
1: حلو جدا
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_rcap59%يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_lcap
 59% [ 24 ]
2: مقبول
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_rcap32%يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_lcap
 32% [ 13 ]
3: وحش اوى
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_rcap10%يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_lcap
 10% [ 4 ]
مجموع عدد الأصوات : 41
المواضيع الأخيرة
» وتلك الايام نداولها بين الناس
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 09, 2011 12:21 pm من طرف محمود بلال

» رمضان كريم
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 02, 2011 10:23 am من طرف محمود موسى

» هيه الناس راحت فين
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالخميس يونيو 16, 2011 12:33 pm من طرف محمود بلال

» حملة بنحب بلدنا
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 2:55 pm من طرف حلوانى روان

» عجائب وغرائب
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالسبت مارس 05, 2011 4:36 pm من طرف ابو سهيلة

» فين الشباب
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالأحد فبراير 20, 2011 10:54 pm من طرف عصام الغلبان

» خبر عاجل ( الناصريه خلال الازمه )
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالأحد فبراير 13, 2011 9:09 pm من طرف khaled

» ادخل هنى الاعضاء النشطاء
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 8:20 am من طرف ميـ@ـدو

» من عجائب الشعر
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 25, 2010 6:27 pm من طرف مجدي فوده

» كيف تحصل علي السعادة
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 11:06 pm من طرف جمال الشرباصي

» الغربة واشتيائى لمصر
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 24, 2010 11:05 pm من طرف جمال الشرباصي

» البرمجه الإيجابيه والسلبيه...
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 23, 2010 1:07 pm من طرف elaf

» من أين تنبع السعادة؟؟؟؟
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 5:56 pm من طرف elaf

» امرأة عجوز
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 5:48 pm من طرف elaf

»  (شعور سخيــــــــــــف)
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 1:39 pm من طرف محمود بلال

» كيف كانت سنة 2010 عليك ؟
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 17, 2010 12:32 am من طرف عامر

» الحياة ... ونعمة النسيان
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 3:52 pm من طرف elaf

» إن أفضل الصيام بعد شهر رمضان هو شهر محرم
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 11:35 am من طرف eman

»  ديوان "زمان القهر علمني" فاروق جويدة قصيدة(أريدك عمري)
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 8:30 am من طرف محمود بلال

» أقوال المشاهير
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 3:53 pm من طرف محمود بلال

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
عامر
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_rcapيوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_voting_barيوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_lcap 
محمود الكاشف
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_rcapيوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_voting_barيوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_vote_lcap 
محمد هلالي
مجدي فوده
م / مصطفى مرسى
ايما
mo7amed kawther
mo7amed elkashef
شريف عبودة
you%%%sef
سحابة الكلمات الدلالية
الاعلانات

موقع رسول الله

------------------------

استمع للقران الكريم
------------------------

للتبادل الاعلاني :
الاتصال بالادارة
0160636897
0104340951

يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
khaled
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
khaled

علم دولتك : مصر
تاريخ الميلاد : 01/08/1990
رسالة sms كنت معاها
بحلم بهواها
مستني اشوفها
او المح طيفها
منا اصلي كان
اسمي حبيبها

ذكر يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! 8vuutv
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! Tmqn3

يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!!   يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 12:57 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

مع احترامي طبعا لجميع مشرفين لمنتدي

يوميـــــــات مشرف فى المنتدى
اول ما قام من النوم لقى الموبايل بتاعه بيرن
فلقى الادمن بتاع المنتدى بيتصل بيه

المشرف:اصطبحنا واصبح الملك لله ......صباح الخير يا فندم

الادمن: خير هييجى منين الخير يا سيــدى
انت سايب قسمك ونايم الله يخرب بيت اللى شار عليا الشورة السودة دى انى امسكك مشرف.. انت متنفعش حتى تبقى عضو موقوف

المشرف : ليه بس يا فندم دا انا حتى مغسلتش وشى ودخلت على طول على المنتدى

الادمن : عموما ادخل شوف قسمك ودا اخر انذار ليك

وانتهت المكالمه والمشرف طبعا مضايق وبيقول انا ايه بس ياربى اللى دبسنى التدبيسه السودة دى ماكنت عضو وميه ميه المهم دخل على الرسايل الخاصه بتاعته بقى لقى الرسايل دى

الرسالة الأولى

السلام عليكم ...ازيك مشرفنا .. بقولك أنا اضفت موضوع بس معرفش شكله نزل ثلاث مرات بالغلط أحذف أي واحد فيهم .. اللي يعجبك أنت بس احذف

الرسالة الثانية

مرحب مشرفنا ..... بقلك شوف : في عضو قاعدلي كل موضوع يرد عليا ويهيني قدام الأعضاء ... لو ماسكتوش هعمل حاجه محصلتش.. واقلبلكم المنتدى .. وقد اعذر من بنجر ...

الرسالة الثالثة

ياااأبو الشبااااااااااااب ألحقني ... كل ما أدخل المنتدى يطلعني بره ... ومش راضي يدخلني ايه الحكاية شكلها كدة الدخول.. بفلوس ....

الرسالة الرابعة

مشرفنا ... ممكن لو سمحت تعدل اسمي من الحلوة الى ملكة جمال المنتديات
مصدقه نفسها

الرسالة الخامسة

هاي عمري ... يارب تكون مبسوط .. بصراحة شخصيتك عاجباني ولك هيببة في المنتدى بس ياريت يعني اذا عملت موضوع ثبتلهولي ..على فكرة انا زعلانة محدش يثبتلي مواضيعي

وانا مال اهلى ال محدش بيثبتلك مواضيعك متتحرقى انتى والمنتدى ......دا رده طبعا

الرسالة السادسة

ياعم هقلك على حاجة : مش هسلم عليك ولا حاجة انت أصلاُ ماتستاهلش كل ما اعمل موضوع تحذفهولي .. عجيبة والله ...

الرسالة السابعة

مساك زي الفل يا سوبر ستار المنتدى ...
بصراحة انا مكسوف منك عايز أطلب طلب بسيط ... يعني انا عايز اعرف ازاي المشرف بيتعامل مع المواضيع و ايه الطريقة يعني بالعربي الفصيح .. عايز الباسوورد بتاعتك اذا تكرمت

(ماهو دا اللى ناقص)

الرسالة الثامنة

يا اخي انت زودتها ... شايف نفسك علينا وكل مانكلمك ما تديناش وش .. ياخي الاشراف مش يعني بقيت ملك ... اختشي على دمك بقى .. قال مشرف قاال ... انت أصلاً خدام عندنا يعني تخدمنا .. اقولك : روح هاتلي واحد شاااي

صحيح الى ميعرفش يقول عدس

الرسالة التاسعة

حبيب قلبى... ازيك حبي .. عرفتني ؟؟ أنا أمورة .. واحشني اوي ... اقلك كلمني على الياهو ضروري ... بااااااااااي

الرسالة العاشرة

(من المشرف العام)

السلام عليكم ..أخي ...الاحظ كثرة الشكاوي من الأعضاء وكثرة المشاكل أرجوا تهدئة الأمور بأسرع وقت .. وان تفعل أي شي لمصلحة المنتدى ... وشكرا ...

الرساله الحادى عشر

لو سمحت والنبى يا سعاده الباشا فى بنت موجوده على المنتدى ياريت تبقى تبعتلى ايميلها على ايميلى وليك الحلاوة طبعا

( ليه يعنى قالولك عليا فتحها عالم سمسم بوزع ايميلات )

بعدها الحمد لله المشــــــرف أتجنن

مع احترامى لكل المشرفين....(ربنا يستر )
عامر
مدير المنتدى
مدير المنتدى
عامر

تاريخ الميلاد : 19/11/1986
رسالة sms اذا ماتت الام
نادى مناد من السماء:
يابن ادم لقد ماتت التى كنا نكرمك من اجلها فاعمل صالحا نكرمك من اجله

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!!   يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 26, 2010 1:50 am

ماشي يعم خالد
انت كده شركتنى خالص
بس مقبولة منك
تسلم
https://elnaseria.rigala.net
khaled
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
khaled

تاريخ الميلاد : 01/08/1990
رسالة sms كنت معاها
بحلم بهواها
مستني اشوفها
او المح طيفها
منا اصلي كان
اسمي حبيبها

يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! Tmqn3

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!!   يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالسبت مايو 29, 2010 11:10 pm

عامر كتب:
ماشي يعم خالد
انت كده شركتنى خالص
بس مقبولة منك
تسلم

لا والله ياعموره ده انته زي العسل wink
محمود الكاشف
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
محمود الكاشف

تاريخ الميلاد : 20/08/1988
رسالة sms ضع النص الذي تريده بين هذين القوسين
ذكر الموقع : فى بيتنا
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! 8vuutv
يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! Best4

مُساهمةموضوع: رد: يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!!   يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!! I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 02, 2010 11:12 pm

امممممممممممممممممم بيحصل بردو بس مش عندنا هنا بقى

يوميات مشرف فى منتدى ...ربنا يستر!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عمرو زكي مهدد بالإعتزال ربنا يستر
» دعاء ورد الجميل
» وحيااااااااااااااه ربنا تهمنى الاراء !!!!
» ازعل حبيبتى لالالالالالالالالالا ........... اغضب ربنا ااااااااااااه
» يوميات عيد سعيد الحظ